موردی یافت نشد.
رضایت مشتری همواره دغدغه ی اصلی هر سازمانی است. سازمان ها بدون مشتریان خود، وجود نخواهند داشت. با درک اهمیت این حوزه در کسب و کارها، از سال 1388 کار حرفه ای و رسمی خود را در زمینه خدمات مشتریان آغاز و تا کنون به طور مستمر ادامه داده ام. با بیش از 10 سال تجربه در محیط های مختلف از شرکت های بزرگ چند ملیتی تا استارت آپ های بزرگ، متوسط و کوچک و همچنین افتخار همکاری با مدیران خبره داخلی و خارجی، آماده کمک به کسب و کارها در زمینه مختلف مانند: مرکز تماس، خدمات پس از فروش، تجربه مشتریان، بهینه سازی فرایندها، لجستیک و حوزه های مرتبط هستم.